فلزیاب

Wiki Article

نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

طلایاب و گنجیاب دو عبارتی هستند که برای توصیف دستگاه‌هایی به کار می‌روند که به شما کمک می‌کنند تا طلا و گنج‌های مخفی را پیدا کنید. این دستگاه‌ها در واقع نوعی فلزیاب هستند که برای شناسایی و جستجوی فلزات گران‌بها طراحی شده‌اند.

بوقی پالسی -آنتن راداری-اسکنر تصویری مگنتومتر- سوپر سنسور- یون یاب

اما فلزیاب چطور کار می کند و چگونه تشخیص می دهد که چه چیزی فلز است؟

سرعت تصویربرداری: دستگاه‌هایی که قادر به تصویربرداری با سرعت بالا هستند، معمولاً به‌عنوان دستگاه‌های حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شوند و این امر می‌تواند تأثیر قیمتی داشته باشد.

فاکتور بعدی که باید به آن دقت کنید، عمق تشخیص طلایاب است، هر فلزیابی میزان عمق تشخیص ویژه خود را دارد، بنابراین، اگر قصد دارید در عمق‌های عمیق اهداف را تشخیص دهید، باید یک گنج یاب با عمق تشخیص بالا انتخاب کنید.

فلزیاب حرفه ای دارای قدرت بیشتری نسبت به سایرین هستند. از ویژگی های این فلزیاب میتوان به وزن سنگین و حجم نسبتا متوسط آن اشاره کرد که دلیل آن مصرف زیاد برق این دستگاه است که در آن برای تامین برق از باتری های اسیدی شبیه موتور سیکلت استفاده میشود.و معمولا باتری های آن به کمر بسته میشود.

 دستگاه رو باید خودتون در سخت ترین شرایط و یا محیطی که قراره کاوش کنید تست کنید .

حفر کردن یک حفره یا چاله تمیز، با ابعاد مناسب دقیقا در جایی که دستگاه فلزیاب اخطار داده است یک اصل اساسی جهت رسیدن به هدف است. فراموش نکنید که هرگز نباید دلسرد شوید. شاید شما بارها شکست خورده باشید اما با اولین پیروزی، طعم تلخ همه شکست‌ های قبلی از یادتان می رود.

فلزیاب بوقی پالسی -آنتن راداری-اسکنر تصویری مگنتومتر- یون یاب + سوپرسنسور

فلزیاب‌ها سیستم های مهمی هستند که برای کشف، تشخیص و تعقیب فلزات استفاده می‌شوند، قبل از اقدام به خرید فلزیاب باید به یک سری نکات و فاکتورهای مهم بپردازید:

میخوای طوری یاد بگیری که نیاز به خوندن شب امتحان نباشه!!

فلزیاب تصویری چیست و چگونه کار می کند؟+ معرفی برترین مدل ها

جالب است بدانید که چنانچه بتوانید تفاوت فرکانس طلا با دیگر فلزات را در دستگاه فلزیاب خود بیابید در اصل شما یک دستگاه طلا یاب دارید.

Report this wiki page