پارکینگ اتوماتیک طبقاتی

Wiki Article

Your browser isn’t supported any longer. Update it to have the best YouTube expertise and our newest functions. Find out more

این تکان‌ها حس خوبی را به مسافران القا نمی‌کند و باعث ترس و وحشت مسافران می‌شود. مصرف برق این مدل از تابلو فرمان‌ها زیادی است؛ چرا که جریان نامی تقریباً هفت برابر حالت عادی است. در نتیجه جریان زیادی از سیم پیچ عبور می‌کند که باعث افزایش چشم گیر انژی برق و کاهش طول عمر مفید موتور آسانسور می‌شود.

در گروه بندی دیگر می توان این درب ها را بر اساس شکل ظاهری آنها دسته بندی کرد که از جمله آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

درب منحنی و قوسی: استفاده از شیشه هایی با سطح قوسی و منحنی یکی از راهکارهای مناسب برای مدرن تر شدن نمای ساختمان می باشد.

برای تماس با آچیلان در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شیشه ی این نوع درب هم می تواند ساده و معمولی و هم از نوع شیشه سکوریت باشد.

برای تماس با دکو و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

از کجا میتونم نموداری از نوسانات قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در یک سال اخیر تهیه کنم

۳۲- شرکت پارس در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو و گردان می باشد.

۲۹- شرکت نوین تکنیکال از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، خروج اضطراری (بریک اوت) و مثلثی می باشد.

چنانچه شما اطلاعات کافی ای در خصوص در اتوماتیک قیمت و یا شناخت در اتوماتیک ندارید می توانید به مقالات زیر مراجعه کنید.

برای تماس با پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس) و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای نقشه سیم کشی درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 درب شیشه ای از کاربردی ترین انواع درب های اتوماتیک می باشد که در انواع مختلفی مانند تاشو، آکاردئونی، لولایی، قوسی، مثلثی و … موجود می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان و درب اتوماتیک شیشه ای لولایی چه تفاوت هایی با هم دارند و کدوم یکی از این دو مدل درب اتوماتیک شیشه ای بهتره؟

Report this wiki page